Victorian Gentleman in love.

I dag är det ju fredag, vad passar då inte bättre än lite förälskade Viktorianska män?! När jag hittade den här sidan: http://victoriangentlemeninlove.tumblr.com/ blev jag helt paff, gjorde man ”sånt” här på den här för mig ”oskuldsfulla” tiden? Gissar att tidsepoken är kring 1800-talet, tänk att vara gay under denna tidsepok, hur svårt måste inte det ha varit… Här är det gay-erotik med klass, männen är klädda i snygga festkostymer eller sjömanskostymer! Jag blev som sagt väldigt glad, saker som gör mig så här positivt förvånad är ju bara så underbart! Män borde få kramas offentligt lite mer!  Trevlig fredag!

i-am-not-what-you-supposed-but-far-different tumblr_m3dhlzvjVE1qdfsh0o1_500 tumblr_m141e14A3K1qdfsh0o1_500pool-328942@N24

Kommentera

