Blinka lilla ego-stjärna.

IMG_4980
Jag brukar oftast inte skriva julkort, med år som extraknäckare på Posten har jag sett ett antal av dem men kommit mig för att göra några själv, jag fascineras av alla dessa människor som tar sig tid och sätter sig ner och skriver dessa hälsningar till alla sina vänner och släktingar. Så en dag tänkte jag att jag också skulle! Inte för att jag är troende och vill sprida julens budskap, utan för att denna period under året ger tillfälle och man sprider lite glädje, sånt är alltid trevligt. IMG_4983Idén: Varför inte driva lite med julen och alla de uttröttande barnbilder med tomteluvor man får som julkort? Därav så skapade jag en julstjärna av mig själv! IMG_4981Vilken man kunde klippa ut trä ett snöre i och sätta upp i granen.IMG_4979Det blev till sist ett antal.IMG_4979Här är bilder från min faster och min farbror i Holland skickade mig som mottagit mina stjärnor!IMG_8338Och granen hos pappa.

 

 

Kommentera

