Önska.

IMG_1329Den stundande dopparedagen, ett nytt år  men också en födelsedag för min del, vilket bär med sig önskningar och förhoppningar. För några år sedan gjorde jag och min kompis Hanna en liten bit av Europa. Ett äventyr. Att få vara fri. 

IMG_1385Att upptäcka.

IMG_1441Stiga av på en ny station.
IMG_1650Hitta solen.
IMG_1738

IMG_1844Äta fantastisk frukost.IMG_1961Hitta en strand du inte vill gå ifrån.IMG_1966Lukta på blommorna…
IMG_2100Prova ett nytt kaffe.
IMG_2103 IMG_2205Hitta nya nöjesfält.
IMG_2423Där gräset kanske ibland är lite grönare? Det önskar jag mig.

Kommentera

